reklama

Referendum a Matovič

Už som si myslel, že po minulom neúspešnom referende došlo iba k vlnobitiu v šálke vody, ktoré po čase utíchlo a ani pes o referende neštekne až kým nebude zas nejaké vyhlásené a zas neúspešné.  Príjemne ma prekvapilo, že som sa mýlil. Včera 17.3. som si vo večerných hodinách nastavil na internete rokovanie parlamentu a do uší sa mi dostávala parlamentná rozprava na tému referendum

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Na jednej strane rozprava o vážnej téme, na strane druhej kopec úletov vo výrokoch pánov poslancov. Inak povedané, bola to improvizovaná rozprava , ktorá akoby odokryla skutočné myslenie pánov poslancov.

Za jeden z úletov by sa podľa mňa nehanbili ani autori komédii.

Ak si nájdem čas, určite si ju ešte raz vypočujem. Stojí to za to osviežiť si s kým to vlastne mám tú česť.

Pokiaľ ide o samotný návrh zákona (zrušenie kvóra) a či obsah dôvodovej správy, mám výhrady. Osobne by som sa čudoval, keby prešiel. Ale nebolo by to prvý raz, že to čomu som predpovedal neúspech sa ujalo. A tak som zvedavý, aký bude ďalší priebeh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Momentálne je prerokovávanie návrhu prerušené.

Vladimír Giač

Vladimír Giač

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vekovú hranicu, keď som mohol hovoriť, že už mám po mladosti a do dôchodku ďaleko, som už prekročil. Zoznam autorových rubrík:  O slovenčinePočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu