reklama

Filmbook (2)

Na otázku, či môžem uviesť o aké notebooky v mojom predošlom článku ide, by som mohol odpovedať aj priamo, ale nechcem dávať na bubon svoje alias meno. Preto samotný článok  v podstate nie je o ničom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kolinany, odpoveď pre teba. (Možno aj pre Palingera)

Notebook (AMILO PRO 2030). Obrazovka má rozmery 23 cm x 30,5 cm. Uhlopriečka má 38 cm (15") . 

Pracujem na ňom s rozlíšením 1024 x 768 pixelov (čo je na ňom navyššie rozlíšenie)

Filmbook (značku radšej neuvediem) má 19 cm x 34,5 cm. Uhlpriečka má 40 cm (15,6").

Rozlíšenie 1366 x 768 pixelov.

Filmbook má takmer pri takej istej uhlopriečke výšku kratšiu o 4 cm. A to robí veľa. 

Ak si teda kupovať filmbook tak s výškou 23 cm. To v podstate stačí, ak niekto nepotrebuje pracovať s mapami a podobnými využitiami. Lenže s väčšou výškou by išla ruka v ruke aj väčšia dĺžka obrazovky. A predpokladám, že aj väčší nápor na oči. Pokiaľ sa teda niekto nechystá pozerať filmy, alebo hrať "širokouhlé" hry, ma by na filmbook zabudnúť. Pravda ak obchody nebudú mať medzi lacnejšími prenosnými počítačmi len filmbooky.

Vladimír Giač

Vladimír Giač

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vekovú hranicu, keď som mohol hovoriť, že už mám po mladosti a do dôchodku ďaleko, som už prekročil. Zoznam autorových rubrík:  O slovenčinePočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu