reklama

Zákon o pozemkových spoločenstvách a hromadná pripomienka.

Keď človeka niečo zaskočí a mohol sa tomu vyhnúť, nazlostený aj na seba,  ale aj najmä na udalosť a či predmet, ktorý ho zaskočí, tak to odkomentuje so slovami: „Bodaj by ťa porantalo".  Komentár má aj adresnejšiu podobu so slušnejším, alebo menej slušnejším dovetkom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 V sobotu som sa chválil, že som inicioval prvú hromadnú pripomienku k návrhu zákona o pozemkových spoločenstvách. Z niže uvedeného poučenia 

„10. Ako správne pridávať pripomienky?

Pri pridávaní pripomienok do zoznamu pripomienok sa odporúča pridávať pripomienky jednotlivo, t.j. každú zvlášť, a to najmä v prípadoch, kedy pripomienky používateľ pridáva ich kopírovaním z iného súboru. Skopírovanie všetkých pripomienok na Portál do textového okna jednej pripomienky má za následok to, že Portál bude zobrazovať takto skopírovaný text ako jedinú pripomienku. Preto, ak dokument, z ktorého kopírujete pripomienky na Portál obsahuje napr. 25 pripomienok, je potrebné tieto pripomienky kopírovať na Portál po jednej, t.j. vytvoriť na Portáli 25 samostatných pripomienok a nie jednu pripomienku obsahujúcu text všetkých 25 pripomienok. V opačnom prípade je pravdepodobné, že takto jedna pripomienka bude vyhodnotená iným spôsobom ako jednotlivo pridané pripomienky." 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

som vyvodil záver, že aj hromadné pripomienky sa môžu podávať samostatne. Čo výhrada, to jedna hromadná pripomienka. V takom duchu som aj informoval svojich náhodných čitateľov. Našťastie pre mňa, ale nie pre pripomienkovanie samotné, moja informácia nepadla do úrodnej pôdy. Inak by som musel reagovať na nelichotivé reakcie.

Dnes, teda v nedeľu som chcel iniciovať ďalšiu hromadnú pripomienku. Ale to už nešlo a pravdepodobne sa to na rozdiel od individuálnych pripomienok, ktoré podávajú len subjekty mimo verejnosti ani nedá.

Sklamaný som, že to nejde. Nahnevaný som na seba, že som niečo radil bez odskúšania na vlastnej koži. Na ospravedlnenie nech mi slúži to, že som chcel avizovať náhodnému čitateľovi, ktorému nie je ľahostajné ako bude vyzerať zákon o pozemkových spoločenstvách, že niečo sa derie na svet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Záver celého môže byť len jeden: „BODAJ BY ŤA PORANTALO" a rezignovanie na formulovanie ďalších pripomienok. Aj keď v kútiku duše verím, že niekedy aj motyka strelí.

Ak by sa náhodou niekto chcel pozrieť na mnou spáchanú hromadnú pripomienku, dostane sa na ňu cez https://lt.justice.gov.sk/Material/MaterialHome.aspx?instEID=-1&matEID=3838&langEID=1

Vladimír Giač

Vladimír Giač

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vekovú hranicu, keď som mohol hovoriť, že už mám po mladosti a do dôchodku ďaleko, som už prekročil. Zoznam autorových rubrík:  O slovenčinePočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu