reklama

Predvídanie dopredu?

Asi áno. A ďalšia cesta odnikiaľ ku križovatke ešte bude urobená. Inak si totiž neviem vysvetliť dve značky, ktoré sa objavili už pri výstavbe Supermarketu TESCA v Martine na Ľadovni a sú tam aj teraz po otvorení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 

Obrázok blogu

Na prvom obrázku je zvislá značka B 27 a Zákaz odbočenia vpravo a doplnková tabuľka upresňujúca zákaz.

Počas výstavby prístupovej cesty som si pomyslel, že niekto značku zle otočil a najskôr, že to bude len nejaká dočasná značka počas výstavby. Tam, kde sa podľa značky nesmie odbočiť nie je totiž žiadna cesta. A asi ešte dlho nebude dôvod, aby nejaká bola.

O to viac ma pobavilo, keď som sa dnes vracal z novootvoreného TESCA a zbadal som, že spomínaná značka už nie je osamelá ale jej robí spoločnosť aj druhá vodorovná značka, ak sa nemýlim C25 Radenie jazdných pruhov pred križovatkou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Aj keď zvislá značka je nadradená vodorovnej značke, v tomto prípade ako keby chcela vodorovná značka potvrdiť správnosť tvrdenia značky zvislej. Teda, že vpravo je nejaká cesta. Zo zvislej značky vidno na fotografie len spodok sivej tyče na ktorej je pripevnená.

Dokonca vpravo nie je žiadna cesta ani za križovatkou, čo ukazuje tretia fotografia pred parkoviskom.

Obrázok blogu

 

Nech už je ako chce. K dopravným značkám raritám pribudli ďalšie.

Hľadal som medzi polotovarmi zemiakové halušky a taštičky s lekvárom. V hypermarkete majú aspoň zemiakové halušky a tak som predpokladal, že ich budú mať aj v novootvorenom supermarkete. Nemajú. Určite preto, že auto vezúce práve tieto polotovary zabočilo doprava a šinie si to možno aj do tramtárie.

Vladimír Giač

Vladimír Giač

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vekovú hranicu, keď som mohol hovoriť, že už mám po mladosti a do dôchodku ďaleko, som už prekročil. Zoznam autorových rubrík:  O slovenčinePočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu