reklama

Poznáte mená F. Ruppeldta, R.W. Setona-Watson?

Ak aj poznáte, možno Vás zaujme, že: "Mesto Martin na sklonku roka 2011 ocenilo Fedora Ruppeldta, Roberta Williama Setona-Watsona a Bjornstjerne Bjornsona in memoriam čestným občianstvom mesta Martin."No a čo, možno si poviete. Aj ja by som si to asi pomyslel pri správe o čestných občanoch iných miest.  Avšak tieto osobnosti prerástli význam mesta. Osobnosti 19. a prvej polovice 20. storočia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

A pretože podľa seba súdim teba, odporúčam čitateľom, aby si odskočili na 
 http://www.martintv.sk/relacie/relacie-pohlad-do-historie-22022012

Je tam rozprávanie Doc. PaedDr. Miloša Kovačku, PhD. o vyššie spomenutých slovenských velikánoch, aj keď Slovákom je len jeden z nich. Miloš Kovačka je známy nielen Martinčanom. Pre laika ako som ja, je známy svojimi historickými exkurziami do čias a činov súvisiacimi so slovenským pohybom. A treba doložiť, že zaujímavými exkurziami.
Považoval by som za hriech, ak by som na uvedené rozprávanie neupozornil. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Rozprávanie je hodinové. Ale tých, čo nemajú toľko času na jedno posedenie, chcem upokojiť. Na videu je dostupná aj lišta na nastavenie miesta odkiaľ pozerať. Na prvý pohľad skrytá. Treba len kliknúť na dolnú časť okna. (Nie na text Späť). Stačí si všimnúť minutáž pri ktorej skončíte pozeranie. A pre následné dopozeranie na lište odhadnúť miesto, nastaviť naň ľavým tlačidlom kurzor a trpezlivo asi 15 sekúnd čakať, kým sa bežec nedostane na miesto, kde ukazuje kurzor.

Vladimír Giač

Vladimír Giač

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vekovú hranicu, keď som mohol hovoriť, že už mám po mladosti a do dôchodku ďaleko, som už prekročil. Zoznam autorových rubrík:  O slovenčinePočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu