reklama

O umývaní rúk.

Nie je nič  prekvapujúce, keď človek vyjde ste z priestorov verejných toaliet a musí chvíľu počkať, kým sa dostane k umývadlu. Málokedy sa mi to stáva. Ale nebolo to tak dávno, keď som musel čakať trochu dlhšie, lebo pán umývajúci si ruky, bol veľmi dôkladný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Po umytí rúk si ruky usušil. Nestálo by to ani za povšimnutie, keby pán nepokračoval vstupom do priestorov toaliet a hlavne po návrate z nich pokračoval znovu umývaním rúk. Ale on nie.Hybaj s rukami rovno pod sušič. A po vysušení rúk odišiel preč. Musím sa priznať, že ma to na jednej strane prekvapilo a na druhej aj pobavilo.

 Umývanie rúk pred toaletou možno aj má niečo do seba. Človeku hocičo prejde cez ruky a na toalete sa predsa dostáva do styku s háklivými časťami svojho tela. Hoci to aj nemusí byť priamy styk. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Nedivil by som sa preto, keby zdravotná pracovná služba dávala pre dohodárov radu, najmä ak pracujú doma za počítačom, aby si pred vstupom na toaletu umyli ruky. Alebo jestvuje aj nejaká zmysluplnejšia rada, ktorú môže dať pre výkon práce takémuto typu dohodárov?

Vladimír Giač

Vladimír Giač

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vekovú hranicu, keď som mohol hovoriť, že už mám po mladosti a do dôchodku ďaleko, som už prekročil. Zoznam autorových rubrík:  O slovenčinePočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu